لیزر تیتانیوم
نوشته شده توسط : mehdi

دقت داشته باشید دستگاه‌هایی که دو هندپیس دارند، طول عمر بیشتری نسبت به مدل‌های مشابه دستگاه‌های لیزر خواهند داشت و این یعنی دستگاه لیزر تیتانیوم تا سال‌ها می تواند کیفیت خود را حفظ کند و از آنجایی که این موضوع برای مراکز پوست و مو از اهمیت بسزایی برخوردار است، تلاش خواهند کرد تا حدالامکان این دستگاه را به دستگاه‌های مجهز کلینیک خود اضافه کنند.

از دیگر مشخصات این دستگاه، استفاده از چندین طول موج است که هر کدام از این طول موج‌ها برای پوست‌های مختلف بکار می‌روند. طول موج‌های دستگاه لیزر تیتانیوم الکس، دایود و ان دی یاگ نام دارند که به ترتیب برای موهای نازک مانند نواحی پشت لب، موهای معمولی مانند بخش‌های دست و پا و در آخر موهای ضخیم‌تر مانند قسمت‌های شکمی استفاده می‌شوند.

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو چه تفاوتی با دیگر دستگاه‌های حذف موی زائد سوپرانو دارد؟

دستگاه لیزر تیتانیوم در کنار قابلیت‌های دستگاه لیزر پلاتینیوم ازجمله به‌کارگیری همزمان و سه بعدی مؤثرترین طول‌موج‌های رفع موهای زائد (سه طول‌موج ۷۵۵، ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتر)، مجهز به فناوری QuattroTM نیز بوده و با دارا بودن شعاع لکه (اسپات سایز) بسیار بزرگ، ناحیه‌ای وسیع به مساحت 600 تا 900 سانتی متر مربع را پوشش می‌دهد. این موضوع موجب می‌شود که طول دوره درمان تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند.

فناوری استثنایی ICE به‌کاررفته در نسخه‌های پلاتینیوم و نیز نسخه سوپرانو ICE، در دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو به ICE پلاس ارتقا یافته است. این سیستم که پیشرفته‌ترین سیستم خنک کنندگی به شمار می‌آید از ادغام TEC و فناوری‌های خنک کنندگی اینورتر تشکیل شده است و تجربه‌ای بی بدیل را از رفع موهای زائد برای بیماران به ارمغان می‌آورد.

قابلیت‌های برتر دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو به همین جا ختم نمی‌شود. این دستگاه با در بر داشتن رابط‌های دوگانه امکان استفاده متوالی از دو اپلیکاتور مجزا را فراهم می‌آورد. این موضوع موجب سهولت و کوتاه‌تر شدن فرآیند لیزر موهای زائد می‌شود.

همانند نسخه‌های پیشین، در دستگاه تیتانیوم سوپرانو نیز فناوری خارق العاده SHR به‌کاررفته است. فناوری In-motion در این دستگاه‌ها موجب می‌شود که تمامی سطح پوست تحت پوشش قرار گیرد. به‌طور همزمان فناوری ICE پلاس این محصول به خنک کردن سطح پوست و پیشگیری از بروز سوختگی اختصاص یافته است. به این ترتیب عملاً‌ لیزر مؤثر موهای زائد بیماران عملاً بدون درد خواهد بود.

 

ویژگی‌های درمان با دستگاه سوپرانو تیتانیوم اصل

دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل داشتن ویژگی‌های برتر روند درمان را برای بیمار و اپراتور راحت و ایمن کرده است. در ادامه به تعدادی از این ویژگی‌ها اشاره می‌شود:

درمان انواع تایپ‌های پوستی در تناژ رنگی مختلف

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سه طول‌موج لیزر مختلف در یک اپلیکاتور، امکان درمان‌های متنوع و اختصاصی را برای مراجعین با شرایط مختلف فراهم کرده است. طول‌موج‌های به‌کاررفته در لیزر تیتانیوم عبارت‌اند از: لیزر الکساندرایت با طول‌موج 755 نانومتری، این طول‌موج برای هدف‌ قرار دادن طیف وسیعی از رنگ‌ها به‌خصوص انواع موهای نازک و کرکی و موهای روشن استفاده می‌شود. طول‌موج دوم SPEED 810 نانومتری، از این طول‌موج برای هدف‌گیری موهایی با ریشه عمیق جهت لیزر مو زائد پوست‌های تیره استفاده‌شده و برای درمان مناطق مختلف بدن و صورت مثل بازو، پاها، گونه و چانه کاملاً مؤثر عمل می‌کند؛ و درنهایت طول‌موج 1064 نانومتری Nd:YAG، این نوع لیزر به دلیل طول‌موج بلندی که دارد به‌خوبی در لایه‌های داخلی پوست نفوذ کرده و کاملاً به‌صورت اختصاصی فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد.

لیزر مو زائد پوست‌های برنزه بدون خطر سوختگی

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021، به دلیل داشتن طول‌موج بلند 1064 نانومتری برای درمان موهای زائد افراد با پوست برنزه بسیار مؤثر و ایمن عمل می‌کند. به این معنا که علاوه بر تغییر و افزایش پراکندگی رنگدانه‌ ملانین در پوست‌های برنزه، لیزر ان:دیاگ به‌خوبی از لایه‌های سطحی پوست عبور کرده و بدون انحراف مستقیماً و کاملاً اختصاصی به رنگ‌دانه فولیکول‌های مو می‌رسد؛ بنابراین خطر سوختگی لایه سطحی پوست در افراد برنزه به صفر نزدیک می‌شود.

لیزر مو زائد با کم‌ترین درد

دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک‌کننده قوی ICE PLUS در طول درمان لایه سطحی پوست را به‌صورت مداوم و مؤثر خنک می‌کند. درنتیجه بیمار درمان راحت‌تر و بدون دردی را تجربه می‌کند.

سرعت‌بالای درمان

به دلیل وجود اپلیکاتور بزرگ با قطر تابش 4 سانتی‌متر مربعی در این دستگاه، درمان در یک جلسه و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. تعداد جلسات درمان با لیزر دایود و الکساندرایت، کمی بیشتر از درمان با استفاده از این دستگاه است.

بهداشت بالا

سری‌های متفاوتی برای درمان قسمت‌های مختلف بدن، در این دستگاه طراحی‌شده‌اند. برای مثال سری مورداستفاده در برای لیزر موهای زائد بیکینی یک‌بارمصرف بوده و احتمال انتقال آلودگی و بیماری به صفر می‌رسد. همچنین سایز و مدل سری‌ها درمان را در نواحی حساس صورت و بدن آسان‌تر کرده است.

دارای سه طول‌موج ترکیبی

به دلیل تکنولوژی سه‌بعدی بکار رفته در تیتانیوم 2021، ترکیبی از سه طول‌موج مختلف لیزر به‌طور هم‌زمان به سطح پوست تابانده می‌شود. درنهایت طول‌موج به بافت پوست نفوذ کرده و در عمق بیشتری فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد.

فناوری سیستم خنک‌کننده تیتانیوم 2021

دستگاه تیتانیوم 2021 با بهره‌گیری از تکنولوژی TEC در سیستم خنک‌کننده و کنترل دما، باعث خنک شدن سطح پوست و کاهش درد در طول درمان شده و درعین‌حال با حفظ گرمای لایه‌های داخلی پوست اختلالی درروند درمان ایجاد نمی‌کند.

نحوه عملکرد لیزر تیتانیوم سوپرانو

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو با فناوری Ice پلاس، به‌طور تدریجی حرارت را به فولیکول‌های موی موجود در لایه زیر درم پوست منتقل می‌کند. در این دستگاه از طول‌موج الکساندرایت که برای طیف وسیعی از انواع پوست و رنگ مو و حتی موهای روشن کاربرد دارد استفاده می‌شود.

طول‌موج اسپید (SPEED) ۸۱۰ نانومتری برای پوست‌های سبزه‌تر به کار می‌رود و فولیکول‌های عمقی‌تر مو را مورد هدف قرار می‌دهد.

طول‌موج یاگ (YAG) ۱۰۶۴ نانومتری بیشترین قدرت نفوذ را در میان طول‌موج‌ها داراست و برای موهای زیرپوستی انتخابی ایده آل به شمار می‌آید. این طول‌موج عمیق‌ترین قسمت‌های فولیکول مو را مورد هدف قرار می‌دهد.

با استفاده از فناوری منحصربه‌فرد IN-Motion و به‌کارگیری سیستم ICE پلاس نوک خنک‌کننده یاقوت کبود، احساس خنکی خوشایندی را در سطح پوست خود تجربه خواهید کرد. لیزر به‌طور مداوم در حال حرکت است که این موضوع باعث می‌شود که سطح بسیار وسیع‌تری با سرعت و سهولت بیشتر تحت درمان قرار گیرد که به‌نوبه خود بی‌نظیر است. تکنیک روبشی و قلم مویی در دستگاه تیتانیوم سوپرانو این لیزر را به‌ انتخابی بدون درد مبدل ساخته است. استفاده از این دستگاه موجب کاهش زمان فرآیند لیزر و نیز کاهش درد و ناراحتی ناشی از آن می‌شود و برخلاف دیگر انواع حذف موهای زائد هیچ ناحیه‌ای را از قلم نمی‌اندازد. اعضای مجرب مرکز لیزر موهای زائد، فرآیند انجام لیزر را به شما توضیح داده و به‌تمامی سؤالات شما پاسخ خواهند داد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم  2021

  • درمان سریع در هر جلسه به دلیل اسپات سایز 4 سانتی‌متری دستگاه
  • عملکرد 24 ساعته دستگاه
  • خروجی بسیار بالا و پایدار دستگاه به دلیل به‌کارگیری منبع تغذیه ژاپنی شش طرفه TDK
  • دارای پمپ آب ایتالیایی Bluid-o-tech
  • دارای فیلتر‌های آب دوتایی
  • 20 دارای میلیون بار شات
  • قدرت نفوذ و جذب بالا در لایه‌های عمقی پوست
  • کاهش درد در طول درمان به دلیل کولینگ قوی
  • بدون نیاز به مواد مصرفی
  • دارای صفحه‌نمایش 15 اینچی با سیستم‌عامل کاربرپسند اندروید
  • دارای 20 عدد لیزر بار 60 واتی در ابعاد 4 سانتی‌متری از برند آمریکایی کوهرنت که درمجموع 1200 وات می‌شود
  • داری ماژول طلایی
  • دستگاه دارای توان 300، 500، 600، 800، 1000، 1200 واتی است
  • دارای گارانتی یک‌ساله و 10 سال خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه
  • دارای دو فیلتر
  • دارای دو کانکتور



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: